بهترین ربات کلش اف کلنز

دانلود بهترین ربات رایگان کلش اف کلنز بدون بن شدن اکانت کلش 100% تضمین شده

بهترین ربات کلش اف کلنز

دانلود بهترین ربات رایگان کلش اف کلنز بدون بن شدن اکانت کلش 100% تضمین شده

آموزش تصویری نصب و تنظیمات ربات رایگان کلش آف کلنز با کد اینوایت دائمی جدید

  1-گوشی تلفن خود را از روشهای متداول روت کنید

2- نرم افزار دانلود و نصب کنید   دانلود با لینک  مستقیم  فایل نصبی

3- حالا اجازه روت رو به نرم افزار بدید و گزینه Allow رو بزنید

4- در نرم افزار ثبت نام کنید و قسمت ( Invite Code Optional ) عدد را وارد کنید تا بتوانید نامحدود بازی کنید


نظرات 9 + ارسال نظر
ارمغان مشایخی چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 16:25

لینک دانلود و پیدا نمیکنم

سلام
لینک دانلود
http://s3.picofile.com/file/8195876350/dummysprite_3_1_0_20798_.apk.html

یونس دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 19:29

سلام این برنامه چگونه نصب میشه

طبق راهنمایی که گذاشته شده در سایت نصب کنید

حامد یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 12:19

سلام بعد از ریجستری و بالا آمدن کلش به محض ورود به دهکده ربات میره لطفا راهنمایی کنید مرسیییییییییییی

سلام
روت گوشیتون مشکل دارد

diss love دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 18:51

اقا چرا تو مال من وقتی میزنم روی گزینهrun تو پایین صفحه دو تا چیز میاره بعدش روی اخری مینویسه:please buy more time due lack of time من چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟

نرم افزار رو حذف کنید و با یوزر جدید وارد شوید

مهدی جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 21:56

سلام و خسته نباشید خدمت تمام دوستانی که این برنامه ها رو در اختیار ما قرار میدن
من واقعا تشکر میکم عالیه

سلام
خواهش میکنم دوست عزیز

parvaneh سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 13:41

سلام.. من برنامرو نصب کردم اون کد هم وارد کردم.. ولی هیچ زمانی واسم محسوب نشده... ولی وقتی Run رو میزنم چندتا پیغام میده و رد میشه.. مثلاmemory after clear:350
لطفا کمک کنید

حذف کنید مجدد نصب کنید

mohammd سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 19:44

سلاااام من ثبت نام کردم ولی وقتی می خوام لاگین شم خطا میده
تو رو خدا کمک کنید

چه اروری می دهد؟

Farhad760 یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 14:37

سلام ممنون عالی هستید یه سوال داشتم اگه ربات رو به اخرین ورژن اپدیت کنیم رایگان کار میکنه

بهتره آپدیت نشه
نسخه مخصوص کرک هستش

امیر پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 12:06 http://dlsoftwares.ir

آقا عالی بود خییییییییللللللللللیییییییییی ممممممممممنننننننننننننووووووووووووننننننننننمممممممم

خواهش میکنم دوست عزیز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد