بهترین ربات کلش اف کلنز

دانلود بهترین ربات رایگان کلش اف کلنز بدون بن شدن اکانت کلش 100% تضمین شده

بهترین ربات کلش اف کلنز

دانلود بهترین ربات رایگان کلش اف کلنز بدون بن شدن اکانت کلش 100% تضمین شده

دانلود نسخه اندروید ربات رایگان کلش اف کلنز مخصوص گوشی های روت شده

دانلود نسخه اندروید مخصوص گوشی های روت شده

  • لینک دانلود : دانلود کنید
  • فرمت فایل : apk
  • توضیحات : آموزش در همین صفحه
  • نیاز به روت دارد

 


نظرات شما مارا خرسند میسازد.

درصورت وجود مشکل از طریق تماس با ما و یا قسمت نظرات اطلاع دهید.

کپی برداری   شرعا و قانونا حرام بوده و نویسنده هیچگونه رضایتی ندارد.

دانلوددانلود با لینک  مستقیم  فایل نصبی

حجمحجم20 مگابایت 
پیش نیازپیش نیاز : اندروید2.3 و بالاتر

فرمتفرمت : APK 

پیش نیاز نیاز به روت: بله

پسوردپسورد :جهت رفاه حال کاربران پسورد ندارد
منبع
کد اینوایت : 

آموزش نصب نرم افزار

  1-گوشی تلفن خود را از روشهای متداول روت کنید

2- نرم افزار دانلود و نصب کنید   دانلود با لینک  مستقیم  فایل نصبی

3- حالا اجازه روت رو به نرم افزار بدید و گزینه Allow رو بزنید

4- در نرم افزار ثبت نام کنید و قسمت ( Invite Code Optional ) عدد را وارد کنید تا بتوانید نامحدود بازی کنید

(این کد اختصاصی شرکت رسمی آمریکایی میباشد و سرتاسر وب این کد را پیدا نخواهید کرد)


آﻣﻮزش راه اﻧﺪازی رﺑﺎت ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ داﻣﯽ اﺳﭙﺮاﯾﺖ

ﺑﻪ ﻧﺎم ﺧﺪا
ﺑﻪ آﻣﻮزش راه اﻧﺪازی ﻧﺮم اﻓﺰار ﻫﻮﻫﺸﻤﻨﺪ داﻣﯽ اﺳﭙﺮاﯾﺖ ﺧﻮش آﻣﺪﯾﺪ.
دانلود ربات کلش آف کلنز


اینجا کلیک کنید

 ﻟﻄﻔﺎ ﺗﻮﺟﻪ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ، ﺷﻤﺎ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﯿﺪ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﺳﻮاﻻت و ﻣﺸﮑﻼت ﺧﻮد را از ﻃﺮﯾﻖنظرات در همین صفحه ﭘﯿﮕﯿﺮی ﮐﻨﯿﺪ. 


آﻣﻮزش راه اﻧﺪازی رﺑﺎت ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ داﻣﯽ اﺳﭙﺮاﯾﺖ

  1- ﻧﺮم اﻓﺰار داﻣﯽ اﺳﭙﺮاﯾﺖ اﯾﺮان را ﺑﺎز ﮐﻨﯿﺪ.

Dummy-prite_Clashshop_1

2- ﺣﺎﻻ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ اﺟﺎزه دﺳﺘﺮﺳﯽ روت را ﺑﺪﻫﯿﺪ .

Dummy prite_Clashshop_2

 3-برای شروع برنامه روی Start کلیک کنید .

Dummy prite_Clashshop_3

4-ﺧﻮب ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ داﻣﯽ اﺳﭙﺮاﯾﺖ  ﺧﻮش آﻣﺪﯾﺪ. ﺣﺎﻻ ﺑﺎﯾﺪ وارد ﻣﺤﯿﻂ ﮐﺎرﺑﺮی ﺧﻮدﺗﻮن ﺑﺸﯿﺪ ، ﮐﻪ  ﺑﺮای اﯾﻨﮑﺎر روی آﯾﮑﻮن اﺷﺎره ﺷﺪه ﮐﻠﯿﮏ ﮐﻨﯿﺪ:

Dummy prite_Clashshop_4

5 – در اﯾﻨﺠﺎ ، ﺷﻤﺎ ﺑﺎﯾﺪ در ﺳﯿﺴﺘﻢ رﺑﺎت داﻣﯽ اﺳﭙﺮاﯾﺖ ، ﻋﻀﻮ ﺷﻮﯾﺪ !

Dummy prite_Clashshop_5

6 - در اﯾﻨﺠﺎ ﻣﺸﺨﺼﺎت ﻻزم را وارد ﮐﻨﯿﺪ و روی Register  ﺑﺮای ﺗﮑﻤﯿﻞ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﮐﻠﯿﮏ ﮐﻨﯿﺪ


*****خیلی مهم: قسمت ( Invite Code Optional ) عدد  را وارد کنید


7- در ﺣﺎل ﺣﺎﺿﺮ اﮔﺮ ﻋﻀﻮﯾﺖ ﺷﻤﺎ ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ، ﺷﻤﺎ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﯿﺪ وارد ﭘﺮﻓﺎﯾﻞ ﮐﺎرﺑﺮی ﺧﻮد ﺑﺸﻮﯾﺪ ، ﭘﺲ در اﯾﻨﺠﺎ ﻧﺎم ﮐﺎرﺑﺮی و ﭘﺴﻮرد ﮐﻪ در ﺛﺒﺖ ﻧﺎم وارد ﮐﺮدﯾﺪ را ﺑﺰﻧﯿﺪ و روی  Login ﮐﻠﯿﮏ ﮐﻨﯿﺪ

Dummy prite_Clashshop_7



 8-ﺧﺮﯾﺪ ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪه و زﻣﺎن ﺧﺮﯾﺪاری ﺷﺪه ﺑﻪ اﮐﺎﻧﺖ ﺷﻤﺎ اﺿﺎﻓﻪ ﮔﺮدﯾﺪ. ﺣﺎﻻ Run را ﺑﺰﻧﯿﺪ و وارد رﺑﺎت ﺑﺎزی ﮐﻠﺶ آف ﮐﻠﻨﺰ ﺑﺸﻮﯾﺪ .

Dummy prite_Clashshop_12

9 – راه اﻧﺪازی ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﮔﺮﻓﺖ و ﺣﺎﻻ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﯿﺪ از ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺑﺪون ﻗﻌﻄﯽ ﻟﺬت ﺑﺒﺮﯾﺪ :

Dummy prite_Clashshop_13

حال میتوانید تنظیمات لازم را برای ربات انجام بدهید و از بازی لذت ببرید .

آموزش

ویژگی های DummySprite :

جمع اموری خودکار منابع

دونیت خودکار سربازان

جست و جوی خودکار دهکده با منابع مشخص

قابلیت تنظیم طلا برای حمله

قابلیت تنظیم اکسیر برای حمله

قابلیت تنظیم دارک اکسیر برای حمله

قابلیت تنظیم انتخاب لول تاون هال برای حمله

و…


اموزش راه اندازی DummySprite :

ابتدا برنامه را از لینک اخر پست دانلود و نصب کنید.

وارد برنامه شوید و دسترسی روت را به برنامه بدهید.

منتظر شوید تا ربات DummySprite بازی کلش اف کلنز شما را شناسایی کند و بعد از ان run را بزنید.

حالا گزینه registry را بزنید و در برنامه ثبت نام کنید.(در قسمت invite code لازم نیست چیزی بنویسید)

پس از ثبت نام به صفحه اول برگردید و run را بزنید تا ربات فعال شود.

نکته:ربات برای کارکرد به روت گوشی شما نیاز دارد.

توجه:همانطور که میدانید این ربات در حالت عادی فقط به مدت 2 ساعت به صورت رایگان برای شما فعال است و بعد از ان باید اقدام به خرید شارژ توسط برنامه کنید تا ربات شما فعال شود و همان طور که میدانید نسخه کرک شده ای هم از برنامکه موجود نیست اما ما اموزشی اماده کرده ایم که به وسیله ان میتوانید از ربات به صورت دائمی و به صورت رایگان استفاده کنید.

اموزش استفاده دائمی و رایگان از ربات DummySprite :

اموزش به این ترتیب هست که بعد از پایان استفاده 2 ساعته شما از برنامه توسط اکانتی که ساخته بودید باید دو باره یک اکانت جدید بسازید تا 2 ساعت دیگر برنامه برای شما فعال شود و به همین ترتیب عمل کنید.اما چگونه اکانت جدید بسازیم؟

1.به قسمت setteing (تنظیمات) گوشی اندروید خود بروید.

2.وارد گزینه apps manager (تنظیمات برنامه) بشوید.

3.برنامه DummySprite را پیدا کنید و وارد ان بشوید.

4.گزینه clear data (حذف دیتا) را بزنید.

5.حالا دوباره وارد برنامه DummySprite شوید و طبق اموزش مجددا  ثبت نام کنید.برای دفعات بعد هم از همین اموزش استفاده کنید.

نکته:ربات را به هیچ عنوان به نسخه جدیدتر اپدیت نکنید چون در این صورت در هر 24 ساعت فقط میتوانید یه اکانت بسازید.



دانلود فیلم آموزشی تنظیمات نرم افزار کلش

کلیک کنید



در ابتدا گوشی همراه خود را توسط نرم افزار kingo root روت کنید

دانلود نرم افزار روت اندروید

اینجا کلیک کنید

 


نظرات شما مارا خرسند میسازد.

درصورت وجود مشکل از طریق تماس با ما و یا قسمت نظرات اطلاع دهید.

کپی برداری   شرعا و قانونا حرام بوده و نویسنده هیچگونه رضایتی ندارد.

دانلوددانلود با لینک  مستقیم  فایل نصبی

حجمحجم20 مگابایت 
پیش نیازپیش نیاز : اندروید2.3 و بالاتر

فرمتفرمت : APK 

پیش نیاز نیاز به روت: بله

پسوردپسورد :جهت رفاه حال کاربران پسورد ندارد
منبع
کد اینوایت :

نظرات 124 + ارسال نظر
مانی شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 17:58

میشه راهنمایی کنید من الان وصلش کردن تنظیم هم کردم ولی اتک نمیزنه چونکه از چیزی که من گفتم پایین تر میاره و منم چیز خیلی کمی زدم و اینکه حتما باید اکسیر زیادی داشته باشی که دو صف کامل واسه دو اتک سرباز بسازه و اینکه باید خودم گزینه حمله رو بزنم چون تو نقشه گوبلین و حمله عادی نمیتونه انتخاب کنه
ممنون میشم راهنمایی کنید

mohsen دوشنبه 25 تیر 1397 ساعت 17:57

چه طوری فعال میشه

محمدرضا یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 08:50

سلام برنامه رو دان کردم اما چطوری گوشیم روت کنم سامسونگj5اندروید۶

yaser پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 ساعت 18:47

سلام من گوشیم روت هس ولی برام اینو مینویسه...
Obtain root failed please root your device first or check whether sd chard full if your device aleardy rooted please remove dumy sprite from super su and try too abtian from dumy sprite setting again if this still not solved please reboot your device and try again.
اینو میگه دردش چیه لطفا بگین؟

سلام
روت گوشیتون مشکل داره.
اول تنظیمات کارخانه بزن و بعد مجدد گوشیتونو روت کنید و تمام تنظیمات را مجدد انجام دهید

زهیر یکشنبه 10 بهمن 1395 ساعت 17:51

سلام دوست عزیز من وقتی میخوام تو سیستم دامی اسپرایت عضو بشم هیچ جوابی برام نمیاد و دوباره علامت رجیستر بهم میده باز میزنم ولی بازم هیچ باید چیکار کنم؟

سلام
گوشیتون رو تنظیمات کارخانه بزن و از اول تمام تنظیمات رو انجام بده

زهیر یکشنبه 10 بهمن 1395 ساعت 16:32

سلام دوستان این روبات واقعا بن نمیشه؟

سلام
من الان 3 ساله دارم از این ربات استفاده میکنم و هنوز هیچ کدوم اکانت هام بن نشدند
این ربات یه چیز دیگه است

عیسی شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 17:33

سلام لطفا بگید چجوری گوشیم رابدون کامپیوتر روت کنم

روت کردن گوشی به معنای دادن اجازه دسترسی ریشه ای و عمقی به سیستم عامل اندروید و تنظیمات اصلی گوشیتون هستش که ربات کلش به این دسترسی ها نیاز دارد.
نحوه روت کردن هم ساده است.
با نرم افزار king root میتونید این کار رو انجام بدید که لینک دانلودش هم در سایت هست.
http://king.myapp.com/myapp/kdown/img/NewKingrootV4.95_C149_B285_en_release_2016_07_15_105203.apk

سامان سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 03:17

سلام من همه کاراروکردم داخل کلش رفتم تنظیماتم اومده زدم موقعی ک استارت میزنم کارنمیکنه هیچ عکس العملی نمیبینم ازش اندرویدم ۶ است لطفا جواب بدید اگ میشه ب ایملم جوابشوبفریستید

سلام دوست عزیز
شما گوشیتون رو تنظیمات کارخانه بزنید و مجدد تنظیمات را انجام بدید

akbar سه‌شنبه 21 دی 1395 ساعت 19:22

سلام ببخشید من تو سبت نامش گیر کردم راهنمایی کنید لطفا

سلام
مشکلتون دقیقا کجای ثبت نام هست و چه اروری می دهد؟

مهدی رحیمی شنبه 6 آذر 1395 ساعت 10:18

سلام ممنون داداشا

سلام
خواهش میکنم دوست عزیز

ابوالفضل پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 09:57

سلام نام کاربر جمیل خودم را بنویسم

سلام
نام کاربر رو هر چیزی میتونید بزنید فقط نباید قبلا با این نام کاربری ثبت نام شده باشد
تکراری قبول نمیکند

عب پنج‌شنبه 29 مهر 1395 ساعت 07:35

ممنون از برنامه خوبتون
فقط یه سوال این ربات تو یک روز چقدر اکسیر،طلا،دارگ اکسیر میزنه؟

سلام
بستگی داره
باید امتحان کنی
با هر اکانت و سطح و لول فرق میکنه

mohammad یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 01:19

آقا سلام ممنون از برنامه خوبتون واقعا ضحمت کشیدید

سلام
خواهش میکنم دوست عزیز
ما در خدمتیم

مصطفی جمعه 9 مهر 1395 ساعت 15:54

سلام
نرم افزار رو حالت لودینگ اولیه مونده و داخل نمیره
چیکارش کنم؟

سلام
بیشتر توضیح بدهید
لودینگ اولیه دقیقا منظورتون کجاست؟

دانیال شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 00:47

سلام خسته نباشید من چند باره نرم افزارودانلود کردم اما نمیدونم چجوری فعال میشه لطفا راهنمایی کنیید

سلام
به ادرس زیر مراجعه کنید

Hadi شنبه 20 شهریور 1395 ساعت 02:46 http://86630719

سلام ممنونم از سایتتون ببخشبد من دستورات رو ک گفتی تا 5انجام دادم اکانت رو ساختم قسمت اخرش رو متوجه نشدم رو Regestarگفتین چ کدی رو وارد کنم لطفا کمک کنید منتظرم

سلام
کدی که نوشته شده رو وارد کن
Invite Code

hossein سه‌شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 11:29

کد اینوایت کجاست

داخل عکسی که از ربات گذاشتم هست
جلوی این گزینه هم هست Invite Code

mahsun سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 23:42

سلام وقتی ریجستر میزنم میگهuser exsit لطفا جواب بدین

سلام
نسخه فارسی رو نصب کن

Mahdi چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 16:53

باعرض سلام وتشکر چرا رباط روبازی میاد سریع میره حذف میشه میشه جوابتونوبه ایملم بفرستیدباتشکر

سلام
مجدد گوشیتونو روت کنید
اگر نشد بزنید تنظیمات کارخانه

امیر حسین چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 12:13

سلام خسته نباشید من همه ی کاراشو طی میکنم و وقتی runرا میزنم میره توش ولی تنظیمات ربات نمیاره تو روخدا جواب بدین لطفا راهنماییم کنید گوشیم هم روته

سلام
یک عکس از صفحه گوشیتون ارسال کنید تا بررسی کنم

Taha جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 18:23

سلام ممنون ازسایت خوبتون لطفا راهنمایی کنید بگید چراوقتی گوشی من روت شده مینویسه گوشی روت نشده مدل گوشیم سامسونگ جی5

سلام
مجددا گوشیتون رو با king root روت کنید
لینک دانلودش داخل سایت هست
بعد از روت حتما تنظیماتشرو انجام بدید

amir سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 23:08 http://fanoos.com

اقا من قبلا این روباتو نصب کردم و دوروز استفاده کردم اما یدفه مینوشتDo not register frequlentyوده بار پوشه بازی و خود بازیو حذف کردم و ده بار بازیو دان کردم ولی همینو مینویسه دیوونه شدم لطفا یه راهی بدین

سلام
قبل از حذف باید دیتا ربات رو از قسمت setting و کلیک روی clear پاک کنید و همچنین دیتا نرم افزار رو از قسمت setting اندروید پاک کنید و مجددا نصب کنید و تنظیمات انجام بدید

امیر شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 17:24 http://robot-rayegan-clash-of-clans.blogsky.com

سلام من وقتی پسورد و اسم و امیل رو که میزنم رچارج میاره اونو باید چیکار کنم؟؟

سلام
ربات رو حذف کنید
مجددا نصب کنید
با نام کاربری جدیدتنظیمات رو انجام بدید

amir جمعه 18 تیر 1395 ساعت 14:32

وقتی میره تو کلش صفحه ی ربات بسته میشه چیکار کنم

تنظیمات رو مجدد انجام بدید

ali دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 13:12

ممنون از سایت خوبتون . برنامه خیلی خوبیه

سلام
ممنون از لطف شما

صادق جمعه 28 خرداد 1395 ساعت 11:39

باسلام.میخواستم بدونم.ایا سایت ایرانی هست که بشه نسخه فول این برنامه رو خرید.نسخه همیشگی؟تشکر.

سلام
قیمت هاشون بالاست
ولی یک سایت هست که با 50 درصد تخفیف میده
http://shop-dummysprite.blogsky.com
من اکانت 1 ساله ازش خریدم 90 هزار تومان
سایت های دیگه 180 هزار تومان میدن
مثل این
http://store.dummysprite.net

علیرضا جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 11:55

من برنامه رو نصب کردم بعداز4ساعت گفت بایدخریدکنیدخرید کردم اما بازمیگه بایدخریدکنی

سلام
برنامه را حذف کرده و مجددا نصب کنید

مهدی یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 15:29

آقا من میزنم تاسبت نام کنم اینو میزنه:Do not register fre quently

سلام
از قسمت تنظیمات گوشی برو داخل برنامه نصب شده و دیتای اون رو حذف کن مجدد ثبت نام کن

محمد سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 21:23

ایا این باعث بن شدن میشه لطفا جواب بدید

با سلام
دوست عزیز به هیچ وجه تا حالا گزارش بن شدن کسی نداده
من خودم الان 2 ساله دائما دارم استفاده می کنم و تا حالا هیچ مشکلی نداشته

saeed یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 20:45

سلام.من فایلو‌نصب‌کردم یکم استفاده کردم‌میزد شارژ کن..حذفش کردم دوباره نصب کردم.با یوزر جدید هرکاری میکنم نمیشه Do not register frequentlyهمش اینو‌میزنه..و دیتا رو‌چطوری باید پاک‌کرد.سپاس از زحمات شما

سلام
دیتا رو از تنظیمات گوشی باید بری داخل تنظیمات نرم افزار و پاک کردن حافظه رو بزنی
موفق باشید

yousef پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 09:36

سلام یوزر وپسوردهرچی میزنم هیچی نمیشه

سلام
یوزر نباید تکراری باشد
آخر یوزر خود یک عدد یا حرف اضافه کنید
با تشکر

هلیرضا یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 18:45

وقتی دانلود میکنم انگار که اون برنامهونبود ه انگار یک متنیه چرا اینجوری میشه

احتمالا فرمت فایل قابل شناسایی نیست
گوشی شما باید اندروید باشه

Mr.ahmad جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 16:45

سلام
بیخشید این ربات پولیه؟؟؟

سلام
رایگان با کد اینوایت قرار داده شده در سایت میتوانید استفاده کنید
ولی اگر بخواهید میتوانید اکانت بخرید

Hasan دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 21:40

سلام

سلام به روی ماهتان


Ehsan شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 16:45

سلام چرا دان میکنی میگه فایل باز نمیشه گوشیمم روته

کامل تر توضیح بدهید که چه اروری می دهد

ali دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 21:22

دادا چرا هرچی تو یوزر یا پس وورد میزنم نمیاره اصلا یوزر یعنی چی باید بنویسم اگه میتونی یه مثال بزن

احتمالا تکراری هست
آخر یوزر یک عدد یا حرف اضافه کنید

حامد شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 01:50

نمی شه بدون روت کار کرد

نه حتما باید روت باشه گوشیتون

امیر جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 21:35

سلام داداش موقعی که پسوورد مینویسم وبعد که وارد میشه دوباره یک چیزیمینویسه buytime بعد مینویسه 30days 90days180days 360days بعد کدومو بزنم

نرم افزار رو کاملا حذف کنید و مجددا نصب کنید و با یوزر جدید وارد شوید

کیوان چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 16:05

سلام وقتی از بازی خارج بشی کار نمی کنه می شه توضیح بدید

تا وقتی که داخل بازی هستید میتوان بازی کرد
وقتی خارج شدید باید اکانت جدید با یوزر جدید بسازید

رسول سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 13:03

سلام, اون کدی رو که نوشتین, نامحدو د بازی کنین, من اون رو زدم ولی نشد, تازه داخل بازی هم نرفت, گف فک کنم باید وقت بگیری. اگه بشه یه راهنمایی کنی ممنون میشم.

نرم افزار را حذف کنید و مجدد نصب کنید
و با یوزر جدید ثبت نام کنید و وارد شوید

mohammad یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 21:42 http://knjnjml.,

قسمت ثبت نام کجاست

روی آدمک بالای صفحه کلیک کن
روی قسمت Register کلیک کن
نام کاربری و رمز عبور وارد کن(یوزر تکراری نباشه)
کد اینوایت قرار داده شده در سایت رو وارد کن
اگر ارور نداد ثبت نام کامل شده و میتونی وارد نرم افزار بشید

پرهام شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 00:17

سلام خدمت شما عزیزان واقعا ممنونم ازتون یک ماه بود دنبال ربات برای گوشی می گشتم تا این که سایت شمارو پیدا کردم واقعا ممنون

سلام
خواهش میکنم دوست عزیز

mohammad جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 14:45

سلام داداش باید پولیرو پرداخت کنیم

سلام
با کد اینوایت کاملا رایگانه

MORI جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 12:57

سلام گوشی روت کردم .اصلآ باز نمیکنه نرم افزارو که نصبش کنم

روت گوشیتون مشکل دارد

امیرحسین چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 09:51

دانلود کردم میام نصب کنم میزنه کنات فایل باید چی کار کنم?

گوشیتون باید اندروید باشه

محمدجواد دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 21:18

چرا دانلود نمیشه شروع بارگیری میاد ولی دانلود نمیشه

اینترنتتون سرعتش پایینه

kiavash دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 12:45

سلام خدمت شما دوست عزبز این ربات میشه بزاریمش کار کنه از بازی بیایم بیرون؟

سلام
نه
باید داخل بازی باشه

امیر شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 09:16

سلام درقسمت یوزیرنیم وپس چی بنویسم

یوزر و پسووردی که تکراری نباشد

محمد احمدی چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 10:59

چرا نمی یاره کد می خواد

کد اینوایت قرار داده شده در سایت را وارد قسمت ثبت نام کنید

محمد احمدی چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 10:57

اقا من وارد شدم ولبی برای راه اندازی یه کد می خواد هرچی می زنم نمی یاره کمک

کد اینوایت قرار داده شده در سایت را وارد قسمت ثبت نام کنید

Ehsan_206 یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 08:37 http://chaloosrap.rozblog.com

داش این رو بلواستکس روت شده کار میکنه؟؟

بله کار میکند

akbar پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 17:48

سلام ممنون از سایتتون من بعد از اینکه پسورد و یوزرنیم را میزنم ارور میده ومینویسه invaild usernaim or pasvord خواهش میکنم راهنمایی کنید با تشکر

سلام
یوزرتون تکراریه
آخر یوزر یک عدد یا حرف اضافه کنید

rezaking شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 11:15

سلام من برنامه رودان کردم چندین نسخه هم دارم وقتی میرم توبازی قطع میشه

روت گوشیتون مشکل دارد

حسن پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 13:23

من نصب کردم ولی نه به باراکس ها میتونم نیرو بدم باهاش و نه بعد فول شدن به اتک میره راهنمایی کنین

حذف کنید مجددا نصب کنید

jasem چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 06:36

سلام من گوشم روت کردم ربات رو هم نصب کردم ولی کار نمیکنه رمز میخواد چی باید بزنم ممنون میشم بگید

یوزر نباید تکراری باشد
با کد اینوایت توی سایت ثبت نام کنید

Mp3 چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 16:26 http://mxnxix2ueigsvgsuus

دمت گرم عالیه

خواهش میکنم

ErfanSaeediii09480948 سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 13:52 http://ErfanSaeediii

سلام من روبات داعمی می خواهم اگه مشکلی نیست برایم بفرست

راهنمایی سایت رو بخونید دوست عزیز

عبدالستار شادکام دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 11:52

خدا کنه خوب کار کنه .چند تا دانلود کردم .بعد دانلود کار نمیکنن

حتما جواب میده
مطمئن باشید
فقط با راهنمایی سایت ثبت نام کنید

مسعود جمعه 16 بهمن 1394 ساعت 09:35

سلام من ربات رو نصب کردن میخوام اجرا کنم خطا میده no boot در صورتی گوشی من روت هستش دارم از برنامه ها روت شده استفاده میکنم

روت گوشیتون مشکل دارد

حسین شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 17:13

سلام.همان اول بازیمیره روی کالکتر ها و هی میزنه ودوباره تکرار میکنه.مثل اینکه هنگ کنه

نرم افزار را حذف کنید مجدد با یوزر جدید ثبت نام کنید

سعید پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 18:36

برای من مینویسه فایل باز نمیشود چیکار کنم

گوشیتون باید اندروید باشه

عرفان پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 16:39

ببخشید نمیتونم دانلود کنم لطفا زود کمکم کنین خواهش میکنم

لینک دانلود مشکل ندارد

پرویز شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 01:38

اقا من دانلود کردم اما باز نمیشه مینویسه (باز کردن فایل ممکن نیست)

گوشیتون باید اندروید باشد و روت شده باشد

محمد جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 17:56

سلام من میزنم ران ولی ارور میاد که گوشی روت نیست در صورتی که گوشی من روت است

روت گوشیتون مشکل دارد

سامی چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 04:23

سلام.خسته نباشید.من موقع ساخت یوزر و پسورد، اون کدی رو که دادین وارد کردم ولی باز وقتی وارد میشم پیام میده یه چیزی باید شارژ شه. چیکار کنم؟؟؟ ممنون

حذف کنید مجدد نصب کنید

عرفان سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 15:59

ممنون دادا

خواهش میکنم

parvaneh سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 11:52

من کد و وارد کردم و لوگین کردم .. ولی هیچ تایمی محسوب نشده برام..
این پیغام و میده وقتی میزنم رویRun
Memory after clear:360
مشکل کجاست راهنمایی کنید تروخدا

حذف کنید مجدد نصب کنید

parvaneh دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 20:02

سلام.. من یوزو پسورد و زدم بهد ک ریجسترو میزنم این میادUser exists این ینی چی؟!

یوزر تکراریه

ali جمعه 25 دی 1394 ساعت 19:33

سلام داداش من همه کارایی رو که گفتی انجام دادم ولی میگه که گوشیت روت نیست ولی گوشیم روته و میتونم از ایکس مود گیمز استفاده کنم .مشکل از کجاس؟

روت گوشیتون رو مجدد انجام بدید

احمد جمعه 25 دی 1394 ساعت 11:33

چرا اتوماتیک اتک نمیزنه؟؟؟؟؟

گزینه استارت رو بزنید

Amir جمعه 25 دی 1394 ساعت 10:45 http://robot-rayegan-clash-of-clans.blogsky.co

سلام میشه یه توضیح درباره چجوری راه اندازیش بدید

راهنمایی و نصب در سایت هست

milad جمعه 25 دی 1394 ساعت 04:13

Recharge card میخواد چیکارکنم

حذف کن مجدد نصب کن و یوزر جدید ثبت نام کن

علی پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 17:24

سلام ببخشین درقسمت یوزیر نیم وپسووردهرچی بنویسیم قبوله امامن باتوجه به پاسخی که به دوستمان دادین رمزهای دلخواه دادم ولی قبول نکرداین مشکل ازماست یاازبرنامه.
باتشکر

یوزر نباید تکراری باشد
یک حرف یا عدد به یوزرتون اضافه کنید

محمد چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 14:03

سلام من نصب کردم واسه ثبت نام جمیل و پسوردم رو بزنم ؟ میزنم میزنه اینوایت اینوایت اور یوزرنیم

یوزر نیم بدون نقطه و @ بزن

یونس شنبه 19 دی 1394 ساعت 16:43

من دارم دان میکنم به نظرتون خبه یانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منظورم کاراییشه

عالیه

کژوان جمعه 18 دی 1394 ساعت 12:29

سلام داداش وقتی از برنامه ربات میرم تو بازی میخام تنظیمات ربات رو انجام میدم کلا ربات از رو صفحه گوشی نمی مونه و نمیزاره تنظیمات رو انجام بدم

روت گوشیتون مشکل دارد

REZA یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 14:55

باربات چطوری کار کنیم لطفا توضیح بدیددرمورد تنظیماتش

به بخش راهنمای نصب بروید

محمد یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 01:13

موقع اتک یه پیغام میده نمی دونم چیه

ارور رو بنویسید

Ali پنج‌شنبه 10 دی 1394 ساعت 12:34

سلام . من روباتو تو قسمت شناسایی سرباز خونه ها میزنم . وقتی استارت میشه خطای locate fail میاره . لطفا راهنمایی کنید .

محل ها رو باید دقیق انتخاب کنید

ali چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 16:37

بوزرو پسوورد چی بزنیم داداش؟ میشه درس زاهنمایی کنین

یوز فقط نباید تکراری باشد

alireza چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 13:24

سلام داش من همه این کارا رو انحام دادم وقتیrunمیزنم ارور میده
Initialization failed
ممنون میشم هرچه زودتر جواب بدی...

روت گوشیتون مشکل دارد.مجدد روت کنید و نصب کنید

محمد دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 08:31

سلام نرم افزار من ایراد میگیره میگه اجرا شکست خورد چیکار کنم؟

روت گوشیتون مشکل دارد

neghar پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 16:41

من هر کاری می کنم رمز اینوایب میگه اشتباست لطفا کمک کنید

یوزر نباید تکراری باشد یک عدد یا حرف بهش اضافه کن

حمید پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 16:28

عالی بود ممنون

خواهش میکنم

milad پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 11:05

سلام بار اول که نصب کردم خوب بود بعد چند ساعت میگفت باید خرید کنی میخاستم دوباره ثبت نام کنم این اخطار رو میدهdo not register frequently

حذف کن مجدد نصب کن و با یوزر جدید وارد شو

مهرزاد کوک پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 10:13

من برای بار دوم که میخوام ثپت نام کنم نمیشه ارور میده

حذف کن مجدد ثبت نام کن

مهدی چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 22:00

سلام وقتی که ربات فعال شد داخل بازی بمونیم یا بیایم بیرون صفحه ی گوشی خاموش باشه یا روشن

سلام
داخل بازی بمونید
صفحه گوشی هم روشن باشه

ALIREZA دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 17:11

سلام
ببخشید چرا یوزر و پسورد رو وارد میکنم مینویسه اشتباه هست
چیکار کنم؟؟؟

حذف کن مجدد نصب کن

emran جمعه 27 آذر 1394 ساعت 20:56 http://www.emran95440@gmail.com

لطفا کد که رجستینگ میخواد بگید

توی سایت هست

saber چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 22:05

سلام دادا این گوشی من روته ولی وقتی Runومیزنم میگه روت نیس الان چیکار کنم؟؟

مجدد روت کن

ariyan چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 18:51 http://ww.iraniankings.org

یعنی چی هر کاری میکنم باز نمیکنه کد اینوایتم میزنم بازنمیکنه

مشکل رو کامل تر توضیح بدید

ariyan چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 18:50 http://ww.iraniankings.org

من هر کاری میکنم کد اینوایتم میزنم نمیاره چیکار کنم؟؟؟؟؟

مشکل رو کامل تر توضیح بدید

میلاد سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 18:20

چطوری دانلود کنم

لینک دانلود در سایت هست

مجتبی سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 17:43

من زیاد دانلودش کردم ولی نتونستم ثبته نام کنم کمکم کنیدemaillmojtaba@gmail.com

مشکل کجا ست؟توضیح بدید

حسن یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 09:36

سلام من ربات نصب کردم یوزر وپسورد نوشتم ولی چرا ربات کار نمیکنه

مشکل کجا ست؟توضیح بدید

Saman شنبه 21 آذر 1394 ساعت 12:30

یوزپسوردهرچی میزنم قبول نمیکنه بالای صدبارزدم چرا

تکراری نباید باشه
حذف کن مجدد نصب کن

حسین جمعه 13 آذر 1394 ساعت 11:42

من دانلود کردم میگه فایل باز نمیشود

چه اروری می دهد؟

Kiarash چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 22:47

من هرچی یوزر و پسوورد میزنم مینویسه invalid

یوزر تون تکراریه
یک حرف یا عدد اضافه کنید

sajjad چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 22:05

با عرض سلام تنظیمات رو باید از کجا انجام بدم که دیوار اپ کنه اتک بزنه و .....؟منتظر پاسخ هستم

upgrad wall

amir چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 20:55 http:/http://robot-rayegan-clash-of-clans.blogsy.com

من کد و یکزر پسورد رو درست میزنم ولی بعد تموم شدن مدت رایگانش دیگه کار نمیکنه
لطفا کمک کنید خیلی به برنامه احتیاج دارم

حذف کنید مجدد نصب کنید

مهدی سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 19:03

سلام چرا اصلا فایل باز نمیشه

چه اروری می دهد؟

mohammad جمعه 6 آذر 1394 ساعت 11:03

سلام چرا برنامه رو گوشیم نصب میکنم اجرا نمیشه گوشیم هواییG610هست

چه اروری می دهد؟

علیرضا چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 02:49

داداش نیاز به کامپیوتر نی؟

نه ، اصلا

امیر چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 00:17

ی ساعت بیشتر کارنداد بهدش نوشت باید بخری
چکنم

حذف کن مجدد نصب کن و یک یوزر که تکراری نباشه شامل حروف و اعداد وارد کنید
و قسمت دیتای نرم افزار رو هم حذف کن

Hadi دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 01:08

ارور لاک اوف تایم میده چرا؟

حذف کن مجدد نصب کن و با یوزر جدید ثبت نام کن

حسین یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 10:41

ببخشید من دانلود کردم ولی بالا نمیاره برنامه رو چیکار کنم لطفا کامل توضیح بدید

چه اروری می دهد؟

محمد پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 17:41

دانلود نمایش میه میزنم روش میوه باز نشد

چه اروری می دهد؟

امیرحسین چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 17:57

سلام وقتی رون میزنم می نویسه Root not optainedباید چیکار کنم خواهشا زود جواب بدید

گوشیتون رو روت کنید

احمدرصا چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 17:12

داداش دان نمیشه چیکار کنم

چه اروری می دهد؟

سجاد جمعه 8 آبان 1394 ساعت 05:16 http://downloadhasajjad.mihanblog.com

عالی بدک نی

خواهش میکنم

حسام جمعه 8 آبان 1394 ساعت 01:09

چرا یوزر و پسورد هرچی میزنم قبول نمیکنه

احتمالا تکراریه
یک عدد یا حرف بهش اضافه کن

مهدی پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 11:08

دستتون درد نکنه فقط کاش نرم افزار روت صددرصد هم میزاشتین

خواهش میکنم
از نرم افزار kingo root استفاده کنید

امین دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 13:58

سلام برنامه بالا میاد و یهو از صفحه میره بیرون

روت گوشیتون مشکل دارد

saeed جمعه 24 مهر 1394 ساعت 09:26

برای من میزنهinvalid user or pass
درحالیکه درسته یوزر وپسم

تکراریه
یک عدد یا حرف بهش اضافه کن

محسن چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 22:38

سلام ممنون از سایت خوبتون
من نصب کردم ولی میگه این یوزر و ÷سورد اعتبار ندارد

تکراریه
یک عدد یا حرف بهش اضافه کن

فرهاد جمعه 17 مهر 1394 ساعت 17:17

سلام این شماره آی ک دادین کار نمکینه من قبلا این برنامه رو نصب کرده بودم پاکش کردم و دوباره نصب کردم میتونه مال اون باشه؟ اگه هست باید چکار کنم لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر

دیتای نرم افزار رو هم پاک کن موقعی که حذف میکنی

امین سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 03:18

با سلام.من یکبار این نرم افزار رو روی کامپیوترم نصب کردم و یوزر پسوورد بهش دادم.الان که میخوام روی گوشی نصب کنم باید همون یوزر و پسوورد رو وارد کنم ؟

حذف کن مجدد نصب کن و با یوزر جدید ثبت نام کن

ابی مثبت شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 09:05

سلام دادا این برنامه رو چطور میشه دانلود کنیم

لینک دانلود در سایت هست

سجاد چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 17:28

سلام داداش جای یوزیر پس ورد چی بنویسم

یک یوزر که تکراری نباشه شاما حروف و اعداد

سجاد چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 17:26

سلام داداش جای یوزر نیم پس ورد چی بنویسم

یک یوزر که تکراری نباشه شاما حروف و اعداد

محمد چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 14:58

سلام وقتی کد رو میزنم فعال نمیشه میشه کمک کنی

یک یوزر که تکراری نباشه شامل حروف و اعداد وارد کنید

یوسف شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 00:45

سلام
دوست عزیز . من ربات دانلود کردم کد اینویتم وارد کردم ولی بعد از یک ساعت خارج شد و الان هر کاری میکنم با ربات وارد کلش نمیشه . انگار باید خریداری بشه. میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

حذف کن مجدد نصب کن و یک یوزر که تکراری نباشه شامل حروف و اعداد وارد کنید
و قسمت دیتای نرم افزار رو هم حذف کن

علی چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 17:14

سلام دادا قسمت یوزیر نیم و پس چی بنویسم

سلام دوست عزیز
در قسمت یوزر و پسوورد میتونی هر یوزر و پسووردی بنویسی ،ممکنه تکراری باشه که باید یوز و پسوورد جدیدی بنویسی

یاشار شنبه 27 تیر 1394 ساعت 22:23

سلام ممنون ازسایت خوبتون داداش ربات همه کارمیکنه موقع اتک خطامیزنه میشه راهنمای کنی

با سلام
دوست عزیز یعنی چی خطا میزنه؟
کاملا خطا را توضیح بدید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد